måndag 1 juni 2009

2009.06.01 ~ MVC o dagligt…

Ja, slog MVC en signal idag, man ska ju på inskrivning och saker också.
Tiden blev den 1.a juli klockan 15.20. Då är jag i vecka 10 o har låååång tid framför mig med bönan i maggen.

Jag mår redan illa… konstant faktiskt. Jag har växtvärk i magen, jag kissar redan konstant, luktsinnet är bättre än jag skulle önska, jag svettas lätt, jag har massor med finnar (där fick jag svar på varför de intagit mitt ansikte) och jag är snorig konstant…
Sitter o tänker framåt… har funderat en del på det blivande barnrummet, på vad man behöver för pinaler med tanke på vagn o sånt, vi behöver en till säng… Daniel skall ju så småning om flyttas till en växa-säng men det känns som det är lite tidigt fortfarande. Jag är sugen på att börja pyssla barnrum redan men först ska Daniel få ett fint rum.

Kom en inbjudan till en vinkväll idag, hos en av mammorna i föräldragruppen o jag hade gärna åkt men har ju inte berättat så det skulle bli knasigt att åka o sitta där nykter… Får komma på ngn anledning att tacka nej denna gången. På jobbet sitter man oxå o har världens största hemlighet… ska vänta tills efter semestern hade jag tänkt men då är jag redan i vecka 17 o det är lite väl sent. Tror nog att det blir innan semestern för VD’n i alla fall. Jag kommer antagligen vara rätt stor redan när jag är i vecka 12 med tanke på hur det var förra gången… man brukar ju inte vara mindre andra gången…

Jag skall försöka få komma till min gyn om ngn vecka igen för att se om hon ser hur många som flyttat in… Förra graviditeten var det 2 små därinne från början…
Nepp… skall försöka hålla denna uppdaterad så ni vet hur det går. Är inte många som känner till bloggen… eller ens det som jag ventilerar i den men det kanske ramlar in fler efter som, man vet aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nåt här: