onsdag 10 juni 2009

2009.06.11 ~ 46/234

Illa, jag mår illa... I dag var värsta dagen hittills o ändå kräktes jag inte. Andra dagar har jag bara mått liiite illa o sedan kräks pang på. Tiden knallar på, det är svårt att inget kunna säga på jobbet när jag ändå är så förbenat trött att jag inte kan med något alls, jag äter för mkt för att magen skall hinna ta hand om det osv...

Till skillnad från förra gången då jag bara åt frukt o drack juice är jag denna gången konstant sugen på bullar, godis o söt dryck. Lite småjobbigt nästan. Vill ju inte gå upp så mkt i vikt eftersom jag redan vägde mkt mer innan bönan började gro än jag gjorde förra gången o då stannade vågen på +20 kilo. +20 på nuvarande vikt är MASSOR!!!

Nepp, skulle bara uppdatera lite, inga stora nyheter men ändå.
~ Vecka 7 (6+3) nu ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nåt här: